Obchodné podmienky

Objednávkového formuláru www.robofico.sk

I. Všeobecné informácie

  1. Internetový objednávkový formulár www.robofico.sk (ďalej len ako „Objednávkový formulár”) prevádzkuje SLOVENSKO, politické hnutie, so sídlom Zámocká 6873/14, 81101 Bratislava-Staré Mesto, Slovenská republika, zapísané v registri strán pod číslom OVVS 3-2011/028521 ako politické hnutie, IČO 42 287 511, DIČ 1126941453 (ďalej len ako „Prevádzkovateľ“), ktoré je zároveň prevádzkovateľom osobných údajov zákazníkov Objednávkového formuláru. Email: info@robofico.sk
  2. V týchto obchodných podmienkach (ďalej len „Podmienkach”) sú uvedené pravidlá týkajúce sa nákupu tričiek prezentovaných v Objednávkovom formulári („ďalej ako „Tričká”).
  3. Podmienky si je možné prečítať na stránke www.robofico.sk alebo stiahnuť aktuálnu verziu v PDF formáte a uložiť na vybranom nosiči.
  4. Vaša objednávka sa považuje za návrh na uzavretie kúpnej zmluvy, predmetom ktorej budú Tričká, ktorú my môžeme prijať alebo odmietnuť v zmysle čl. III týchto Podmienok.
  5. Nakupovať  v Objednávkovom formulári môže iba spotrebiteľ, čiže fyzická osoba, ktorá pri nákupe v Objednávkovom formulári nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Tričká nepredávame podnikateľom.

II. PRAVIDLÁ POUŽÍVANIA OBJEDNÁVKOVÉHO FORMULÁRU A UZATVÁRANIA KÚPNEJ ZMLUVY

  1. Informácie, ktoré uvediete počas zadávania objednávky, musia byť pravdivé, aktuálne a presné. Majte na zreteli, že máme právo odmietnuť realizáciu objednávky v prípade, ak sú poskytnuté údaje natoľko nepresné, že je nemožné objednávku splniť, najmä ak to bráni správnemu doručeniu zásielky. Pred odmietnutím realizácie objednávky sa pokúsime s Vami skontaktovať, aby sme upresnili údaje, ktoré znemožňujú objednávku vykonať.
  2. Je zakázané vykonávať činnosti, ktoré môžu ohrozovať bezpečnosť Objednávkového formulára, bezpečnosť Vašich osobných údajov ako aj údajov iných zákazníkov alebo bezpečnosť vykonávaných objednávok.
  3. Počas používania Objednávkového formuláru sa zaväzujete dodržiavať nižšie uvedené pravidlá:
    1. žiadnym spôsobom nemôžete zasahovať do systémového prostredia Objednávkového formuláru, predovšetkým prostredníctvom zavádzania do neho škodlivého (malvérového) softvéru alebo vykonávať iné činnosti, ktorých cieľom je neoprávnené zasahovanie do Objednávkového formuláru;
    2. ste povinný používať Objednávkový formulár v súlade s jeho určením uvedeným v Podmienkach – používanie funkcií Objednávkového formuláru v akomkoľvek inom rozsahu ako v tom, ktorý je uvedený v Podmienkach, je zakázané;
    3. nesmiete používať Objednávkový formulár spôsobom, ktorý by mohol narušiť jeho fungovanie alebo spôsobiť nepríjemnosti iným používateľom alebo osobám spolupracujúcim s Prevádzkovateľom, najmä nemôžete zasielať reklamy alebo iné informácie takéhoto charakteru na adresy dostupné na internetovej stránke Objednávkového formuláru, nemôžete tiež používať automatické nástroje, skripty, roboty a iné technológie, ktoré automatizujú proces objednávania;
    4. nie ste oprávnený používať obsah, opis, fotografie alebo iné grafické prvky Objednávkového formuláru na vlastnú potrebu alebo potreby iných subjektov. Majte na zreteli, že na akékoľvek prvky Objednávkového formulára tohto typu sa vzťahujú autorské práva Prevádzkovateľa a nemôžu byť využívané bez jeho súhlasu;
    5. nemôžete sťažovať nákupy iným zákazníkom, najmä zadávať nadmerné a neobvyklé objednávky, ktoré naznačujú, že si objednané Tričká neplánujete ponechať (vyššie uvedené ustanovenie Vám nebráni vo výkone zákonného práva na odstúpenie od zmluvy) alebo deklarovať, že nakupujete ako spotrebiteľ a následne predáte Tričká v rámci svojho podnikania.

III. UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY 

  1. V Objednávkovom formulári môžete objednávať Tričká a využívať služby poskytované zo strany Prevádzkovateľa podľa pravidiel uvedených v týchto Podmienkach.
  2. V Objednávkovom formulári je možné objednávať nepretržite, 24-hodín denne, avšak objednávky vytvorené v deň pracovného pokoja (sobota, nedeľa, štátny sviatok) budú realizované v najbližší pracovný deň.
  3. Objednávku môžete vytvoriť po zadaní osobných údajov.
  4. Na vykonanie objednávky je potrebné uviesť všetky potrebné údaje, ktoré sú uvedené v Objednávkovom formulári. Bez uvedenia týchto údajov nebudeme schopní Vašu objednávku realizovať a nebudeme môcť vyhotoviť účtovný doklad.
  5. Po doručení Vašej objednávky Vám bude odoslaná e-mailová správa obsahujúca základné informácie týkajúce sa Vašej objednávky, vrátane: počtu objednaných Tričiek, ceny za Tričká a ceny za doručenie, vrátane platobných údajov potrebných na uhradenie kúpnej ceny. Tento e-mail bude obsahovať aj informáciu o spôsobe vykonania reklamácie ako aj pravidlách odstúpenia od kúpnej zmluvy.
  6. E-mailová správa uvedená v bode 5 vyššie je potvrdením toho, že kúpna zmluva na Vami vybrané Tričká bola uzatvorená podľa pravidiel uvedených v týchto Podmienkach.
  7. Prevádzkovateľ má právo odstúpiť od zmluvy písomne na adresu uvedenú v objednávke alebo prostredníctvom emailu uvedeného v objednávke, ak:
    1. kontaktné údaje sú natoľko nepresné, že doručenie Tričiek alebo kontakt s Vami za účelom potvrdenia údajov nie je možný,
    2. Vaša platba za objednávku nebola uskutočnená do 7 kalendárnych dní odo dňa vytvorenia objednávky,
    3. bez uvedenia dôvodu.
  8. K predloženým objednávkam pripájame potvrdenie objednávky vystavené na Vaše meno a priezvisko týkajúce sa kúpených Tričiek. Takéto potvrdenie objednávky sa považuje za účtovný doklad v zmysle príslušných právnych predpisov.

IV. DORUČENIE A PREVZATIE TRIČIEK, CENA DOPRAVY

  1. Tričká objednané prostredníctvom Objednávkového formuláru dodávame na adresu Vami uvedenú v objednávke na území Slovenskej republiky.
  2. Objednávky realizujeme zväčša v priebehu dvoch pracovných dní. Maximálny termín realizácie objednávky nemôže byť dlhší ako 30 dní. Realizáciu Vašej objednávky vykonáme až po zaúčtovaní platby za Tričká.
  3. Tričká doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty, a. s. Cena poštovného sú 3 eurá.
  4. Pri prevzatí zásielky ju vždy skontrolujte, či nie je poškodená. V prípade, ak zistíte, že Tričko je poškodené, požiadajte dopravcu alebo osobu doručujúcu Vám Tričko, aby vyplnila protokol o poškodení zásielky.

V. CENY A SPÔSOBY PLATBY ZA TRIČKÁ

  1. Ceny Tričiek v Objednávkovom formulári uvádzame v Eurách. 
  2. Za Tričká je možné zaplatiť len bankovým prevodom na bankový účet, ktorý Vám doručíme na Váš email po zadaní objednávky.

VI. REKLAMÁCIE

  1. Predávame výlučne nové a originálne Tričká. Prevádzkovateľ nesie zodpovednosť za vady Trička, ktoré má pri prevzatí a za vady Trička, ktoré sa vyskytnú po prevzatí Trička v záručnej dobe. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia Trička.
  2. Reklamáciou sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady Trička Vami ako kupujúcim. Reklamáciu môžete predložiť nasledujúcim spôsobom:
    1. odošlite reklamované Tričko spolu s písomným opisom chyby,
    2. reklamáciu odošlite doporučeným listom alebo inou formou zásielky na adresu:
      SLOVENSKO,
      Zámocká 6873/14, 
      81101 Bratislava-Staré Mesto,
      s poznámkou "SLOVENSKO - Reklamácie"
  3. Pri uplatnení reklamácie sme Vám povinní vydať potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, sme povinní Vám potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak máte možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom. O vybavení reklamácie sme poviní vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
  4. V prípade reklamácie:
    • 4.1 ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, máte právo:
      1. aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. My sme povinní vadu bez zbytočného odkladu odstrániť,
      2. namiesto odstránenia vady požadovať výmenu Trička.

      My môžeme vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadné Tričko za bezvadné, ak Vám to nespôsobí závažné ťažkosti.

      Ak nemôžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať, máte právo:

      1. na výmenu veci alebo
      2. odstúpiť od zmluvy.

      Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje taká vada, ktorá sa vyskytla po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách. O rovnakú vadu však nejde, ak sa po predchádzajúcej oprave objaví iná vada, ktorá ešte nebola reklamovaná. Za väčší počet vád sa považuje, ak Tričko má súčasne najmenej tri odstrániteľné vady, pričom každá z týchto vád bráni riadnemu užívaniu veci.

    • 4.2 ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, máte právo:
      1. na výmenu veci alebo
      2. odstúpiť od zmluvy.

      V prípade inej neodstrániteľnej vady máte právo na primeranú zľavu z ceny veci.

  5. Na základe Vášho rozhodnutia, ktoré z týchto práv uplatňujete, sme povinní určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
  6. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
  7. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte právo od zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu Trička za nový výrobok.
  8. Pri reklamácii ste povinný poskytnúť nám bezodkladne akúkoľvek súčinnosť k overeniu existencie reklamovanej chyby a k jej odstráneniu. Ste taktiež povinný dodať Tričko pri uplatnení reklamácie čisté, v riadnom obale, vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva a po ukončení reklamácie ste ako kupujúci povinný na našu výzvu Tričko prevziať späť.
  9. Mimosúdne spôsoby riešenia sporov:
    1. Máte právo obrátiť sa na nás so žiadosťou o nápravu, ak nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak sme na Vašu žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedali zamietavo alebo sme na ňu neodpovedali do 30 dní odo dňa jej odoslania. Možnosti a podmienky riešenia sporu prostredníctvo systému alternatívneho riešenia sporov sú uvedené v zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších predpisov.
    2. Návrh podávate príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov; Vaša možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Ak sú na alternatívne riešenie sporu príslušné viaceré subjekty alternatívneho riešenia sporov, máte právo voľby, ktorému z nich podáte návrh.
    3. Máte taktiež právo využívať platformu na mimosúdne riešenie sporov a nápravu vo forme interaktívnej platformy ODR (Online Dispute Resolution), v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013. o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení nariadenie (es) č. 2006/2004 a smernica 2009/22/es, ďalej len „Nariadenie o ODR”.

      Platforma ODR je interaktívny nástroj sprístupnený spotrebiteľom z Európskej únie, pomocou ktorého je možné predložiť sťažnosť. Nižšie je uvedený odkaz na platformu ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.

      Podľa Čl. 1 Nariadenia o ODR účelom vytvorenia platformy ODR je poskytnúť spotrebiteľom prostriedky na pomoc nezávislému, nestrannému, transparentnému, účinnému, rýchlemu a spravodlivému mimosúdnemu urovnaniu sporov medzi spotrebiteľmi a podnikateľmi na území Európskej únie prostredníctvom internetu.

      Naša adresa na kontakt so Zákazníkom: Zámocká 6873/14, 81101 Bratislava-Staré Mesto.

VII. VRÁTENIE TRIČKA – ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

  1. Ako spotrebiteľ môžete od uzatvorenej kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia Trička.
  2. Právo odstúpiť od zmluvy môžete uplatniť nasledujúcim spôsobom:
    1. odošlite nám informáciu o svojom rozhodnutí o odstúpení od zmluvy e-mailom na adresu info@robofico.sk alebo písomne na adresu Prevádzkovateľa;
    2. na tento účel môžete využiť vzor formulára o odstúpení od zmluvy, ktorý je sprístupnený na stránke Objednávkového formuláru, avšak nie je to povinné – stačí, ak od Vás dostaneme jednoznačnú správu, že ste sa rozhodli odstúpiť od kúpnej zmluvy uvedených Tričiek (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“);
    3. ak oznámenie o odstúpení od zmluvy zašlete na e-mailovú adresu Prevádzkovateľa, bezodkladne Vám prijatie takéhoto vyhlásenia potvrdíme v spätnej správe odoslanej na Vašu e-mailovú adresu;
    4. dodržíte lehotu na odstúpenie od zmluvy, ak pred jej uplynutím odošlete zásielku poštou alebo nám odošlete e-mailovú správu s oznámením o odstúpení;
    5. odošlite Tričko, ktoré sa týka odstúpenia od zmluvy, na adresu:

      SLOVENSKO,

      Zámocká 6873/14, 

      81101 Bratislava-Staré Mesto,

      Slovenská republika

      s poznámkou "SLOVENSKO - vrátenie"

  3. Ak odstúpite od kúpnej zmluvy:
    1. budete povinný uhradiť náklady spojené s odoslaním Trička, ktorého sa odstúpenie týka,
    2. vrátime Vám platbu, ktorú ste uhradili, okamžite, avšak najneskôr v lehote 14 dní odo dňa prijatia Vášho oznámenia o odstúpení. Nie sme povinní vrátiť Vám Vaše platby až do momentu, kým od Vás neprevezmeme vrátené Tričká alebo až kým nám neodošlete dôkaz o odoslaní týchto Tričiek – v závislosti od toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr,
    3. vrátenie kúpnej ceny sa uskutoční prevodom na účet.
  4. Nezabudnite na to, že v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky ste zodpovedný za zníženie hodnoty vracaných Tričiek vyplývajúce z ich používania spôsobom iným ako to bolo potrebné na zistenie charakteru, vlastností a fungovania nadobudnutého Trička.

VIII. INFORMÁCIE O ELEKTRONICKY POSKYTOVANÝCH SLUŽBÁCH 

  1. Prevádzkovateľ prostredníctvom Objednávkového formuláru umožňuje uzatváranie kúpnych zmlúv na diaľku na Tričká prostredníctvom Objednávkového formuláru, podľa týchto Podmienok.
  2. Aby ste mohli Objednávkový formulár používať v súlade s jeho funkciami, potrebujete:
    1. prístup k Internetu,
    2. používať typický internetový prehliadač typu: Chrome, Safari, Opera, FireFox a podobne,
    3. účet s elektronickou poštou,
    4. telefónne číslo.

IX. PREDCHÁDZANIE PODVODOM

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prijať objednávku, v prípade, že výrazne porušíte pravidlá používania Objednávkového formuláru a uzatvorenie kúpnej zmluvy.

X. DOBA TRVANIA ZMLUVY

Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j.  do momentu splnenia nášho záväzku dodať Vám objednané Tričká a umožniť Vám nadobudnúť vlastnícke právo k nim a súčasne splnenia Vášho záväzku objednané Tričká prevziať a zaplatiť nám zaň dohodnutú kúpnu cenu, pričom zmluva zaniká momentom splnenia neskoršieho z uvedených záväzkov.

XI. OGRÁN DOZORU

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07  Bratislava   

Odbor výkonu dozoru a Právny odbor

ba@soi.sk

tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04, fax č. 02/58 27 21 70

XII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Pred uzatvorením zmluvy o predaji Tričiek by ste sa mali oboznámiť s Podmienkami a súhlasiť s ich obsahom. Pri každej objednávke Vám umožňujeme, aby ste si Podmienky prečítali. O zmenách týkajúcich sa Podmienok Vás budeme informovať v e-mailovej správe.
  2. Všetky informácie a podmienky spracúvania osobných údajov v rozsahu údajov Objednávkového formuláru (ďalej len „Osobné údaje“), ako aj vaše práva ako dotknutých osôb, sú uvedené v Zásadách spracovania Osobných údajov dostupných na tomto odkaze.
  3. Objednávanie Tričiek v Objednávkovom formulári, ako aj všetky ostatné vzťahy neupravené týmito Podmienkami sa riadia slovenským právnym poriadkom.
  4. Podmienky môžeme zmeniť v prípade:
    1. zmeny právnych predpisov alebo ich interpretácie príslušnými orgánmi alebo v dôsledku rozhodnutí súdov, ako aj vysvetlení, interpretácie alebo odporúčaní vydaných príslušnými štátnymi orgánmi, ak to má vplyv na ustanovenia Podmienok,
    2. zmeny spôsobu poskytovania služieb, na ktoré sa Podmienky vzťahujú, čo môže byť spôsobené technickými alebo technologickými príčinami, bezpečnostnými podmienkami, potrebou zlepšenia funkčnosti Objednávkového formulára alebo zvýšením kvality nami poskytovaných služieb,
    3. zmeny rozsahu alebo spôsobu poskytovaných služieb na základe Podmienok prostredníctvom zavedenia nových funkcií alebo služieb, modifikácie alebo odstránenia doterajších funkcií alebo služieb,
    4. zmeny spôsobov platby alebo zásielky,
    5. potreby redakčných zmien.
  5. Zmeny v Podmienkach nadobúdajú platnosť dňom ich zverejnenia na stránke www.robofico.sk a  uplatňujú sa na kúpne zmluvy uzatvorené prostredníctvom Objednávkového formulára a uzatvorených po nadobudnutí ich platnosti.

Platné od: 14.2.2025